Skip to content

FAQ /
Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen + antwoorden

Helaas hebben we nu geen mogelijkheid om B2C te bedienen. Op dit moment zijn we alleen B2B gericht.

Ja natuurlijk dit is geen probleem. Gebruik de ASAP optie.

Wilt u op rekening betalen? Maak dat kenbaar in uw account onder het kopje factuurgegevens. Voordat dit mogelijk is nemen wij contact op met u op.

Wanneer u de prijs heeft geaccepteerd ontvangt u een factuur. Als u deze factuur hebt ontvangen kunt u deze direct met IDEAL voldoen.

Nee dit kunt u niet via het systeem aanpassen. Wel kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Reken hierbij wel op een meerprijs.

U wordt op de hoogte gehouden door middel van status updates en notificaties in uw dashboard. Zo weet u altijd in welk proces uw zending zich bevindt.

Wanneer u een zending aanmaakt vragen we u om alle gegevens goed en naar werkelijkheid in te vullen. Kloppen de gegevens bij het ophalen niet en moet de chauffeur zonder zending vertrekken dan moeten wij 70% van de vrachtkosten in te houden op het reeds betaalde bedrag.

Alle zendingen zijn verzekerd via de AVC en CMR condities. Welke te raadplegen zijn in onze algemene voorwaarden. Wilt u toch een aanvullende verzekering? Geef dit dan aan bij het aanmaken van een nieuw zending. Verzekeren kan al vanaf 0,002% van het te verzekeren bedrag.

Heb je toch nog andere vragen?